برترین نرم‌افزارها برای گرفتن عکس‌های سلفی
متن دلخواه شما
بروز تا همیشه
سه شنبه 12 فروردين 1393 ساعت 17:52 | بازدید : 180 | نوشته ‌شده به دست احمد کهنسال | ( نظرات )

این نرم‌افزار تولید شرکت مشهور سایبرلینک است که مسلما با نرم‌افزار مشهور پاور دی وی دی از این شرکت آشنایی پیشین دارید. این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا نگرانی بابت آمادگی برای عکس سلفی را از دست بدهید زیرا بلافاصله پس از گرفته شدن عکس این برنامه به صورت خودکار شروع به کار می‌کند و حتی تن رنگ پوست را نیز تغییر جزئی می‌دهد تا عکس به زیباترین حالت ممکن به شما تحویل داده شود. همچنین با امکانی در این برنامه که  Object Remover نام دارد می‌توانید اشیا را از عکس خود پاک و حذف نمایید تا عکس بهتر و بهتر شود.

پلتفرم: اندروید
قیمت: رایگان

SnapDash

2

این نرم‌افزار دارای امکانات بسیار جالبی است که ممکن است هر کاربری را در چند روزابتدای استفاده به بیماری گرفتن دائمی عکس مبتلا سازد. این برنامه چند کتگوری از پیش تعیین شده دارد که بر اساس آن‌ها می‌توانید ویراش‌های خاص و فرح‌بخشی را بر روی عکس خود صورت بدهید و به سادگی یک عکس سلفی عادی را به یک سلفی هیجان‌انگیز تبدیل کرده و بلافاصله آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا اینکه از طریق پیام تصویری به فرد دیگری بفرستید.

پلتفرم: iOS
قیمت: رایگان

Facefeed

3

این نرم‌افزار یک چالش بسیار بزرگ برای افرادی است که احساس می‌کنند می‌توانند عکس‌های سلفی مناسبی بگیرند، در این برنامه می‌توانید سلفی‌های خود را به چالش انتقادی دیگران بگذارید و از نقاط قت و ضعف کار خود آگاه شوید.البته نکته اینجاست که پیش از به اشتراک‌گذاری عکس سلفی نمی‌توانید با ابزارهای مرسوم به ویرایش عکس اقدام کنید و عکس پس از پست شدن برای شما قابل دیدن خواهد بود که هیجان کار با این نرم‌افزار را بالا خواهد برد.

پلتفرم: iOS
قیمت: رایگان

Perfect365

4

این نرم‌افزار عملا به شما اجازه می‌دهد تا عکس سلفی خود را در حد بسیار بالایی دچار تغییر نمایید، به کمک این نرم‌افزارمی‌توانید مدل مو، رنگ پوست، رنگ چشم و چندین و چند فاکتور دیگر در چهره خود را تغییر دهید. حتی می‌توانید با آرایش مجازی چهره خود در این برنامه تجربه جدید از چهره خود را به دست بیاورید که این امکان این نرم‌افزار را به یک برنامه ایده‌آل برای بانوان تبدیل ساخته است.

پلتفرم: iOS و اندروید
قیمت: رایگان

CamMe

5

یکی از مشکلات در گرفتن سلفی این است که برای فشردن دکمه لازم است کمی کمتر از توان نهایی دستتان آن‌ها را از بدنتان در کنید تا بتوانید عمل گرفتن عکس را به صورت صحیح به انجام برسانید ولی این برنامه مشکل را حل کرده است، این نرم‌افزار با داشتن حسگرهای ویژه به شرای طخاصی واکنش نشان می‌دهد و برای مثال هنگامی که دستتان را دراز کنید به صورت خودکار از شما یک سلفی می‌گیرد تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی شود.

پلتفرم: iOS
قیمت: رایگان

Selfie Cam

7

این نرم‌افزار استفاده هوشمندانه‌ای از امکانات سیستم عامل iOS انجام داده است و می‌تواند با سیستم شناسایی چهره آخرین نسخه این سیستم عامل همراه شود و به کمک آن درست رد هنگام لبخند زدن از شما عکس بگیرد. از مزایای این برنامه این است که احتمال تار شدن عکس به حداقل می‌رسد.

پلتفرم: iOS
قیمت: رایگان

Picr

8

این نرم‌افزار در حقیقت یک روزشمار و دفترخاطرات بر پاه عکس‌های سلفی است و به شما در بازه‌های زمانی خاص یاد‌آوری می‌کند که عکس سلفی بگیرید و برای عکس‌های خود نیز متن مختصری بنویسید تا پس از گذشت مدتی بتوانید یک آلبوم تصویری زیبا از خود داشته باشید، دفتر خاطراتی که به طور خاصی خاطرات را زنده خواهد نمود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب